Pages

Kawan-kawan

Wednesday, 1 May 2013

WAJAH TERBARU ANWAR IBRAHIM

Assalam.
Terima kasih kerana sudi membaca.

Dah tgh wajah terbaru Anwar? Tak rasa apa-apa ker? Cuba bandingkan dengan Najib Razak...
Kita bukan sesiapa nak nilai orang lain, tapi pesan orang tua -tua, air muka seseorang itu boleh menggambarkan peribadi dia. Wajah Anwar ni lebih kurang ambo jugak, MACAM BERUK!!!

Bukan beruk, tapi wajah yang hilang NUR di wajahnya.... Bole jadi sumpah laknat seseorang.
Tunggu apa lagi, Allah dah tunjukkan petandanya... TOLAK TANGAN ASING!!!

Anwar di akhir zamannya....

PASPKRDAP IS DEAD!!





23 comments :

  1. MUKA ANWAR MEMANG NAMPAK KOTOR. BUKAN SETAKAT NAMPAK KOTOR TETAPI SEMEMANGNYA KOTOR. TIADA PANCARAN 'NUR'.

    ReplyDelete
  2. tak lah.masih mengancam lagi,masih ada daya penarik,masih bisa memancing anak2 ikan yg berotak lembu,masih ada auralah,anugerah tuhan katakan

    ReplyDelete
  3. Biar muka berok , janji kote gagah perkasa..

    ReplyDelete
  4. Teruknya.... tak sangka....

    ReplyDelete
  5. Arwah anuar ibrahim

    ReplyDelete
  6. hensem perggg...

    ReplyDelete
  7. ..awat aljuburi pakai cermin mata.. bukan bini dia dah buat lasik surgery ka..

    ReplyDelete
  8. muka dia dah mcm muka orang israel mcm beruk

    ReplyDelete
  9. muka da mcm zombi..mayat hidup..lepaspilihanraya Kes Liwat berjalan jangna buat buat lupa pulak, Kes china doll dia buat lapuran palsu pun akan jalan...lagi lagi tolong tambah..

    ReplyDelete
  10. tengah menunggu ALLAH merentap si Nuar ni di atas segala dosa yang dia lakukan....tiada pantang halal haram....suma boleh

    ReplyDelete
  11. muka bangkai lepas terbakar.

    ReplyDelete
  12. Aku ingat si Nuar ni ada bela saka laa...muka hitam semacam...aku rasa dia ni dah arwah kot...saka aje yang ada kat dalam badan dia...kesian jijah...

    ReplyDelete
  13. MUKA POOOKIIMAAKKK.....

    ReplyDelete
  14. Jangan banding dgn DS Najib yang lebih muda...

    Banding dgn Tun M.... cahaya wajah yang menunjukkan siapa benar dan siapa penipu.

    Tun M semakin di muliakan dan di hormati. Anuar ???

    ReplyDelete
  15. nur sudah hilang sbb dok wat kerja kotor

    ReplyDelete
  16. Aku tak percaya, ini bukan anuwar, fitnah, fitnah!!! Hehehe

    ReplyDelete
  17. ini bukan anwar ibrahim la bro....kalo x silap aku.. inlah orang yang berlakun dlm video china doll tu...sah memang orang ni... bila dia masuk malaysia...kata kena tahan kat bukit kayu hitam,,,,apalah orang umno ni buat fitnah kat anwar...orang ni lah pelakun sex itu... bukan bro anwar....huhuhu

    ReplyDelete
  18. KORANG MEMANG LAWAK.. MEMANG NAKAL

    ReplyDelete
  19. nakal laa komen u semua ...sian diaa....

    ReplyDelete
  20. Tengok telinga si nuar tu,mcm serigala menunggu mangsa,memang hipocrate bin karat

    ReplyDelete
  21. Sebab itu takutlah kita dengan dosa2 yg telah kita lakukan........boleh berlakun dan sembunyi depan manusia tpi Allah sampai bila nak lari........kdg2 didunia dah dapat balasan dalam bermacam2 bentuk agar kita insaf dan bertaubat,terpulanglah pada individu tersebut utk memahaminya......tambahan pula sebagai seorang pemimpin masyarakat......berat tanggungjawabnya........biarlah kita mati dikenang sebagai seorang pejuang,negarawan ulung atau pahlawan daripada mati dikenang sebagai seorang pembelot,pemecah belah masyarakat ataupun pelahap seks


    pemimpin masyarakat yg mempunyai
    tanggungjawab kepada sesama
    insan......matinya sebagai seorang pejuang

    ReplyDelete
  22. Aku tengok komen n empunya blog ni mesti macai tahap
    Dewa. Tu lah, terpengaruh sgt dgn utusan melayu. Pukul 8
    Dok makan nasi smbil tgok berita tv 3 suku. Apa yg najib buat semua baik.
    Pemikiran korang masih dijajah lg dgn media massa KERAjaan. Apa2 pun syukur malaysia masih aman. Haha. -Bukan macai

    ReplyDelete

AMIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...