Pages

Kawan-kawan

Friday, 3 May 2013

VIDEO NURUL IZZAH ANWAR

http://sangkakalajari9.blogspot.com/2013/05/kisah-nurul-izzah-dan-pensyarah.html



10 comments :

  1. btul seperti yg aku baca di blog milosuam beberapa minggu yg lepas... akan timbul kisah prono nurul izzah oleh pihak UMNGOK... taktik sampah... dah kuar video pastu hack blog azizah and then posting sesuatu... tapi sayang, milosuam kena reman ketika ini... kalau tak confirm dia ketawa besar...

    ReplyDelete
  2. itulah seronoknyanya si milo suam ni.... dia tau semua.....umno ni lambat keluar blog ......agak 2 sapa punya angkara...........huhuhu

    ReplyDelete
  3. Blogger goblog.. perangkap pembangkang dah mengena,
    Video ini adalah tulin , bukan lakunan, tetapi pelakunya bukan nurul tetapi pelajar yang mirip urul tetepi pejajar yang terdesak nak lulus, mungkit dirakam di CCTV. Video ini sengaja di bagi kps blogger goblog pro bn supaya di putarkan dan nurul ynag Nampak baik dapat simpati. Sudah2 lah video ini tak akan menaikkan undi bn tetapi menjatuhkannya, jadi pengundi bn abaikan video ini dan terus sokong bn, kita tak perlu bagi undi simpati kepada PR

    ReplyDelete
  4. Mak dia dah ngaku...korang nak nafikan apa benda...bengong...nak jadi macai pun kena ada tauliah...jgn jadi macai bodoh...

    Semua video porn pemimpin korang dtgnya dari puak2 korang jugak...bila gila kuasa...semua tu akan terjadi utk meanjatuhkan sesama saing..umno x ambil pot cerita2 sex puak2 ko...

    Cuma korang jer yg spin lebih2, nak mengaku malu...maka umno dikambing hitamkan...x gitu.
    Gini jer la...babi kalau dia tgk muka dia di cermin, ianya xkan berubah...ia tetap babi....hehehe...korang faham maksud aku...kalau x paham maka jadilah pencacai seumur hidup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. gua suke komen lu bro... makan dalam!!!

      Delete
  5. Abu Hurairah melaporkan, Saya dengar Rasulullah S.A.W. menerangkan,
    "Sesiapa yang menuduh hambanya berzina, pada hari kiamat nanti hukuman hudud dijalankan kepadanya, kecuali orang yang dituduh itu memang bersalah seperti yang dikatakannya."
    (Direkodkan oleh Bukhari dan Muslim).

    Sebagaimana yang dinyatakan dalam hadis diatas, sekiranya anda 'benar-benar yakin tanpa sebarang keraguan' tentang pertuduhan zina terhadap seseorang,teruskanlah.Anda akan terlepas dari Hukuman Hudud di Padang Mahsyar kelak,kerana kebenaran dari pertuduhan anda.
    Namun,jika apa yang anda yakini adalah salah,maka bersiap sedialah untuk diadili dengan Hukuman Hudud yang menanti di akhirat kelak.
    Pendek kata,sekiranya yakin-teruskanlah usaha anda & jika sebaliknya....fikir-fikirkanlah.

    ReplyDelete
  6. parti lucah, bodoh masa berkempen dok tunjuk video lucah kat makcik pakcik dalam pos. Melayu apa gini..puihhhh!!!!

    ReplyDelete
  7. dengan video sebegini ,,,nurul ezzah dapat malu dan dapat simpati , malu kerana iras mukanya , dan malu kerana memang bapaknya perangai sebegitu , satu planet tahu !
    simpati kerana dia sudah terlalu banyak dimalukan..

    video ini , ada kalanya sengaja diberi oleh pihak pembangkang agar digunakan oleh para pro BN , mereka tahu ianya akan dipublishkan ..maka yg dituduh ialah orang umno, para pro pembangkang akan menokok tambah !
    video ini , ada kalanya sudah pun diketahui awal oleh para pro pembangkang , malah ada kalanya mereka mereka yg mencipta ,
    bagaimana milo suam boleh tahu sedangkan ianya belum dikeluarkan kepda umum ?? pasti dia dah menonton ..dan pasti dia yg berikan idea serta jalan kepada para bloggers pro BN !

    ReplyDelete
  8. Video Setia usaha Agong PAS pun nak kata babi 2 serupa ker?..

    ReplyDelete

AMIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...